Assortiment

Foto: Roel Dijkstra

Strengere Nutri-Score vertraagt gezonde innovaties Albert Heijn

ZEIST - Het striktere algoritme achter de Nutri-Score heeft een negatieve impact op de verkopen van gezonde Albert Heijn huismerkproducten. De...

Foto: ANP

Stollenindex: In drie jaar tijd werd feeststol 75 procent duurder

ZEIST - Feeststollen stegen de afgelopen tijd flink in prijs. Deze paasperiode zijn ze zeker nog niet goedkoper geworden. Ten opzicht van 2021 is een...

Foto: Shutterstock

Prijsmonitor: Jumbo het compleetst en goedkoopst voor feest

De redactie van Distrifood trakteert en zet de tafel vol met zoete lekkernijen. Deels zelfgebakken, deels van de versafdeling en deels uit de...

Albert Heijn stopt al na drie dagen met de omstreden Blue Band Roombeter-campagne. Foto: Twitter / @bartkempede

AH schrapt per direct Blue Band Roombeter-actie na kritiek

ZEIST - Albert Heijn stopt per direct met de veel bekritiseerde Blue Band Roombeter-campagne.

Het verspakket Surinaamse roti van Albert Heijn. Foto: AH.nl.

AH verandert naam verspakket 'Surinaamse roti' na ophef

ZEIST - Albert Heijn wijzigt de naam van het verspakket 'Surinaamse roti' na kritiek op sociale media.

Foto± Mojo Maté

Mojo Maté vanaf deze week verkrijgbaar bij AH en AH To Go

ZAANDAM - Mojo Maté is vanaf deze week verkrijgbaar bij 1200 AH-winkels en bij ruim 170 AH To Go-locaties.

Albert Heijn breidt plantaardig assortiment AH Terra uit

Albert Heijn breidt plantaardig assortiment AH Terra uit

ZAANDAM - Albert Heijn heeft meer producten toegevoegd aan de plantaardige lijn AH Terra.

Foto: Bert Jansen

Jumbo en Plus paaien vleesliefhebber, AH gaat voor vervangers

CULEMBORG - Jumbo en Plus hebben het grootste vlees- en visassortiment, Albert Heijn heeft de meeste vegan-producten in het versschap. Dat...

Foto: website Albert Heijn

Albert Heijn past na kritiek herkomstinformatie beef jerky aan

ZAANDAM - Albert Heijn heeft de herkomstinformatie van beef jerky aangepast. De supermarktketen kreeg kritiek van World Animal Protection dat het om...

Foto: Roel Dijkstra

Supermarkten verkopen meer dure wijn, omzet naar €1,1 miljard

ZEIST - Consumenten kopen in de supermarkt minder, maar duurdere wijn. Alcoholvrije en biologische wijnen winnen aan populariteit.