Whitepapers

Registreren noodzakelijk.Whitepapers zijn alleen te zien voor geregistreerde bezoekers van distrifood.nl, registreren is gratis.

  • Waarom Lidl succesvol is

    Waarom Lidl succesvol is

    Steeds meer consumenten vinden hun weg naar het groeiende aantal Lidl-winkels. Dit is terug te zien in de cijfers: het marktaandeel groeit. Lidl geeft de klant het blije gevoel dat de crisis voorbij is en laat concurrenten achter zich.

    Wat trekt de consument aan in Lidl? Is het meer dan enkel de voordelige producten? In Distrifood en Foodmagazine is al veel verschenen over de Duitse keten. In deze whitepaper hebben we de informatie gebundeld en ontleden we het succes van Lidl.

    Tip: sla de PDF op voor de beste weergave.

     

    Download hier de whitepaper

  • De nieuwe rol van vers

    Er worden nieuwe concepten uitgerold, versafdelingen worden uitgebreider en ambachtelijke producten keren terug; de rol van vers in de supermarktbranche verandert. In deze whitepaper worden de ontwikkelingen rondom vers op een rij gezet en krijgt u antwoord op de vraag: Welke rol speelt vers op dit moment?

    Tip: sla de PDF op voor de beste weergave.

    Download hier de whitepaper

Info over whitepapers en content marketing:

Op onze specifieke B2B Content Marketing website lees je meer over het maken van de ideale whitepaper:

En ook: Starten met content marketing in 5 stappen