Geven we toe aan onze margepijn?
Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn sprak met een huismerkproducent en ziet dat niet alleen supermarkten margepijn lijden.
Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn sprak met een huismerkproducent en ziet dat niet alleen supermarkten margepijn lijden.
ZEIST - Opnieuw kochten consumenten meer huismerken dan A-merken. Het aandeel private label in alle pakjes, bakjes, potjes, flesjes en blikjes die...
LEUSDEN - In de aanloop naar het Industributie-onderzoek publiceert Distrifood tien podcast-afleveringen. Daarin komen de genomineerden in de...
AMSTERDAM - Flitsbezorger Getir begint de verkoop van G'woon-assortiment.
AMSTERDAM - Huismerken blijven aan populariteit winnen. In Europa hebben privatelabelfabrikanten nu ruim 38 procent van de markt in handen. Slechts...
CULEMBORG - Aldi voert een belangrijke wijziging door op het koffieschap.
AMSTERDAM - De PLMA-beurs heeft afgelopen maand meer bezoekers getrokken dan ooit. De beurs voor private label fabrikanten wist meer dan 16.0000...
AMSTERDAM - 50.000 kilo, of bijna zeven vrachtwagens vol. Zoveel producten blijven na afloop van de huismerkbeurs PLMA over en zijn opgehaald door...
BODEGRAVEN/UTRECHT - Frisdrankfabrikant Refresco biedt zijn medewerkers van de bottelarij/productielocatie in Bodegraven minimaal 10 procent extra...
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...