Alles over PLMA

Foto: Distrifood

Recordomzet voor huismerken, lopen verder uit op A-merken

ZEIST - Opnieuw kochten consumenten meer huismerken dan A-merken. Het aandeel private label in alle pakjes, bakjes, potjes, flesjes en blikjes die...

Ook Picnic zet vol in op private labelproducten. Foto: Cor Salverius

Huismerken winnen in heel Europa, op één land na

AMSTERDAM - Huismerken blijven aan populariteit winnen. In Europa hebben privatelabelfabrikanten nu ruim 38 procent van de markt in handen. Slechts...

Foto:Ditrifood

Recordaantal bezoekers voor PLMA-beurs in Amsterdam

AMSTERDAM - De PLMA-beurs heeft afgelopen maand meer bezoekers getrokken dan ooit. De beurs voor private label fabrikanten wist meer dan 16.0000...

Een vrachtwagen met spullen die overbleven van de PLMA-beurs. Opgehaald door Zending over Grenzen.  Foto: Zending over Grenzen

Dit gebeurt er met overgebleven luiers, fruit en koekjes van PLMA

AMSTERDAM - 50.000 kilo, of bijna zeven vrachtwagens vol. Zoveel producten blijven na afloop van de huismerkbeurs PLMA over en zijn opgehaald door...

Foto:Ditrifood

Huismerkbeurs PLMA: minder verpakkingen, meer boer, geen vlees en heel veel verwennerij

AMSTERDAM - Op de huismerkbeurs PLMA barst het van de innovatieve concepten. Allen jagen een betere wereld na hetzij door te letten op het milieu,...

Corona: Huismerkbeurs PLMA in Amsterdam afgelast

Corona: Huismerkbeurs PLMA in Amsterdam afgelast

AMSTERDAM - De PLMA-beurs die voor halverwege december op het programma stond in Amsterdam is onder invloed van de aangescherpte covidregels afgelast.

<h1>Innovaties in private label trekken 15.000 bezoekers naar PLMA-beurs</h1>

Huismerkstorm blaast door de RAI

AMSTERDAM - Iedereen die iets voorstelt in de wereld van huismerken streek afgelopen week neer in de RAI in Amsterdam voor de PLMA-beurs. Thema dit...

Leebeek (Plus): 'Wachten op saneren AH Basic

Leebeek (Plus): 'Wachten op saneren AH Basic

DRIEBERGEN - ´We zitten als branche te wachten op AH, tot ze Basic gaan saneren. Tot die tijd voeren wij ook bij Plus Ok€ als budgetmerk, hoewel de...

Lidl zorgt voor omzetgroei huismerken

Lidl zorgt voor omzetgroei huismerken

DRIEBERGEN - Lidl is de reden dat de omzet van huismerken in de Nederlandse supermarkten nog steeds groeit.

Foodmagazine

Video: Hoogvliet wint Industributie

AMSTERDAM - Afgelopen woensdag werden de Industributietrofees uitgereikt. Hoogvliet heeft als retailer de beste relatie met zijn toeleveranciers....