Alles over Oranjemarketing

Still uit AH commercial

Muller over commercial Albert Heijn: we vieren voetbal, maar wel thuis

DEN HAAG - Albert Heijn wil dat Nederland met zijn allen voetbal viert tijdens het Wk. 'Maar wel thuis'.

Foto: Vomar

Vomar zet rond WK in op Louis Leeuw en Brulsmullers

ALKMAAR - Vomar lanceert speciaal voor het WK-voetbal het merk Brulsmullers, met Louis Leeuw als zijn mascotte.

Still uit AH commercial

Albert Heijn wil op WK scoren met inclusieve campagne

ZAANDAM - Onder het motto 'samen kleuren we oranje' heeft AH een inclusieve commercial gelanceerd. In de commercial figureert onder andere bondscoach...

Foto: ANP

AH en Jumbo houden wel acties rond omstreden WK voetbal

AMSTERDAM - Albert Heijn en Jumbo houden dit najaar acties rond het WK voetbal, daar waar Lidl eerder meldde dat niet te doen.

Foto: ANP

Lidl ziet af van Oranje-acties rond WK voetbal

HUIZEN - Lidl heeft besloten dit najaar geen grote Oranje-actie op te zetten rond de deelname van het Nederlandse voetbalelftal aan het...

Still uit Jumbo-commercial

Jumbo heeft beste EK-commercial

VEGHEL - Jumbo heeft dit jaar de beste EK-commercial op tv gebracht. Albert Heijn is tweede.

Jumbo en Albert Heijn stoppen met oranjereclames

Jumbo en Albert Heijn stoppen met oranjereclames

DOETINCHEM - Jumbo en Albert Heijn stoppen met hun oranjereclames nu Nederland vroegtijdig is uitgeschakeld op het EK voetbal. Maar de supermarkten...

Foto: Aldi

Supers lopen tientallen miljoenen mis door verlies Oranje

AMSTERDAM - Supermarkten lopen waarschijnlijk tientallen miljoenen euro's aan omzet mis door de vroegtijdige uitschakeling van Nederland op het EK...

Foto: ANP

Week 24: Minder huishoudens kopen oranjeproducten

DONGEN - Nederlandse huishoudens hebben in week 24 iets minder oranjegerelateerde producten gekocht in de supermarkt dan een week eerder.

Denzel Dumfries viert zijn winnende doelpunt tegen Oekraïne tijdens het EK-voetbal. Foto: ANP

AH Oranjetompouce meest verkochte Oranjeproduct

DONGEN - Eén op de negen huishoudens in Nederland heeft in week 23 een Oranje-gerelateerd product gekocht. Vooral Brabantse consumenten lopen warm...