Alles over Groenten

CEO en mede-eigenaar van Danerolles-Magioni, Piet Decuypere en Lisa Veen, head of Magioni.

Na pizza's nu ook pancakes: Magioni versterkt imago als het betere alternatief

Een jaar na de overname door Danerolles is Magioni klaar voor groei. Het Nederlandse merk, dat koelverse pizzabodems op basis van groente...

Campagne-beeld

Plus, Lidl, Ekoplaza en AH zetten bonen in de spotlights

WAGENINGEN - Plus, Lidl, Ekoplaza en Albert Heijn brengen bonen vanaf 3 februari onder de aandacht via aanbiedingen. Zowel in winkels als online.

Key Accountmanager Peter-Paul Balk en Head of Category Development Liesbeth Dufornee.

Bonduelle helpt consument meer peulvruchten te eten

Peulvruchten hebben de wind mee. Het segment is niet alleen gezond, lekker, veelzijdig en betaalbaar, maar speelt ook een belangrijke rol bij de...

CEO Arno van Dongen (links) en Salesdirector Tim van Romondt van Primeale United.

Van Oers wordt Primeale United: 'Nieuwe naam brengt nieuwe energie'

Primeale United is de nieuwe naam van Van Oers United. De leverancier en producent richt zich sterk op partnerships, duurzaamheid en groei in...

'Met Notchie bieden supermarkten iets compleet nieuws'

'Met Notchie bieden supermarkten iets compleet nieuws'

Nederland kan er inmiddels niet meer omheen bij het soepschap: de natuurlijke en vullende soepen van Notchie. De stazakken met unieke...

Lisa Veen, Head of Magioni.

Magioni optimaliseert pizzabodems met nóg meer groente

Magioni timmert flink aan de weg. Het Nederlandse bedrijf, dat pizzabodems met groente op de markt heeft gebracht, optimaliseert het assortiment en...

Foto: Roel Dijkstra Fotografie/Fred Libochant

Groentebedrijf Van Oers past naam aan en focust op duurzaamheid

RIDDERKERK - Groentebedrijf Van Oers United gaat verder onder de naam Primeale United, The Seed to Plate Company. Dit is niet alleen maar een...

Diana Capello wil kinderen en ouders bewust maken van gezondheid. Foto: Peter Roek

'Super moet rol grijpen in kids bewust maken van gezond en duurzaam'

GOES - Kinderen moeten al op jonge leeftijd leren gezond te eten. Supermarkten moeten daarin hun verantwoordelijkheid pakken, stelt Diana Capello,...

Innovatiemanager Arianne Groenheide en Category Development Manager Ron Rutgers met de nieuwe lijn HAK uit de Oven.

HAK uit de Oven: inspiratie en gemak voor de consument

Het is de missie van HAK om de consument te stimuleren meer groenten en peulvruchten te eten. Zo werkt HAK aan een gezonde en duurzame groei,...

Elise Schaap in de nieuwe commercial van Hak. Foto: Hak

Hak legt met nieuwe campagne focus op lokale teelt

GIESSEN - Groentefabrikant Hak richt zich met een nieuwe campagne op lokaal. Het bedrijf wil laten zien dat niet alles uit alle hoeken van de wereld...