Struik maaltijdsoep aanjager in categorie

Kwaliteit wint het op termijn altijd. Dat laat Struik overduidelijk zien. In de twee jaar na de introductie van de eerste 5 varianten Maaltijdsoep heeft Struik diverse onderscheidingen in de wacht gesleept en is het marktaandeel opgelopen naar ca. 25%. Daarmee heeft Struik Maaltijdsoep het grootste aandeel in de groei van de categorie, met daarnaast een ruime margeverbetering voor u!

packshots350

Al meer dan 60 jaar werkt Struik met hart en ziel aan smaakvolle soepen, sauzen en maaltijden. In september 2009 vond de introductie plaats van 5 varianten in blikken van 800 ml. Binnen een half jaar volgden 2 nieuwe smaken en werd Struik Maaltijdsoep als eenpersoonsmaaltijd geïntroduceerd. Inmiddels is het assortiment ook uitgebreid met familieblikken met 1200ml inhoud. Het complete assortiment bestaat nu uit 9 varianten in 3 verschillende verpakkingsformaten. Nog dagelijks verwelkomt Struik nieuwe consumenten die de smaak en kwaliteit van de Maaltijdsoepen ontdekken. Ook voor de toekomst gaat de ontwikkeling van het assortiment Struik Maaltijdsoep door.