Packaging – innovation – marketing – creation

PACKAGING INNOVATIONS is het Nederlandse event dat brands, designers en verpakkingsoplossingen samenbrengt. De Passengers Terminal in het hart van Amsterdam wordt het centrum waar internationale en nationale innovaties samen komen. In een relaxte omgeving kunt u ideeën uitwisselen met ontwikkelaars, designers en producenten van nieuwe materialen en oplossingen.
 
Tijdens dit event krijgt u antwoord op de vraag: hoe creëer ik met verpakking meerwaarde voor mijn product? Hoe maak ik mijn verpakking spannender en laat ik hem opvallen in het schap? Hoe houd ik mijn product langer vers? Wat kan ik met de toevoeging van nieuwe dimensies als geur en geluid? 
 
PACKAGING INNOVATIONS heeft vorig jaar laten zien dat het mogelijk is om de juiste partijen met elkaar in contact te laten komen… Blending The Best.
 
Een greep uit de deelnemers: Acket Drukkerij Kartonnage bv – Brum Design – DeSter – Eticoll Zelfklevende Etiketten – Grafische Groep Matthys – Hapece bv – Jokey Plastics – Packable – Packaging Intelligence – PET Power – Remmert Dekker – Romeyn Foliedruk BV – Smurfit Kappa Corrugated Benelux – Teamplast bv – WeLL Design – Zaanlandia Bekkers Blik bv. Bekijk de deelnemerslijst voor een volledig overzicht.

Een aantal van de highlights zijn: 
 
Keynote: PACKAGING INNOVATIONS – What it is… and what it’s not!
“There are many brand owners who do not believe that packaging alone can drive brand innovation and ultimately sales.” Robert Monaghan is de oprichter van Air Innovation, opgericht in 2006 om innovatie verder te promoten. Hij werkt samen in strategische partnerships met Unilever, Kraft, Pernod Ricard en Philips.  
 
InnoCos Pack: Internationale verpakkingsconferentie gericht op de cosmeticasector
InnoCos Pack is de nieuwe internationale verpakkingsconferentie voor senior executives in de cosmetica- & persoonlijke verzorgingsbranche. Innocos Pack wordt naast PACKAGING INNOVATIONS georganiseerd. InnoCos Pack bouwt verder op het succes van de internationale InnoCos events voor executives binnen de cosmetische- en persoonlijke verzorgingsbranche.
 
Keynote: Sustainable packaging: an oxymoron
Mark Shayler vertelt over de noodzaak om dingen beter te doen en betere dingen te doen. Hij is directeur van Tickety Boo, een bedrijf voor environmental consultancy. Hij maakt tijdens zijn lezing een koppeling naar verpakking en behandelt waarom niet duurzame verpakking überhaupt bestaat. Ook zal hij de trends en technieken uitleggen.
 

Meer informatie www.easyFairs.com/PI-NL.

BEURSLOGO_PI_NL_2012_LR_ZBLogo_InnoCos_5