Liga evergreen hartig: hét hartige tussendoortje met krokante bite

hartig_logo

Hartige trek stillen
Aan het eind van de middag ontstaat er vaak behoefte aan iets hartigs. Onderzoek toont aan dat consumenten op zoek zijn naar meer variatie in hartige tussendoortjes met een verantwoord karakter. Met EverGreen Hartig wordt die variatie nu geboden. EverGreen Hartig heeft een extra krokante bite met een luchtig karakter. Bereid met de beste hartige ingrediënten en bovendien een bron van voedingsvezels en rijk aan ijzer en vitamine B6. Evergreen Hartig is er in twee toegankelijke en natuurlijke smaken: Kaas-Tomaat en Tomaat-Italiaanse Kruiden.

Tomaat-Italiaanse_Kruidenkaas_tomaat

 

 

 

 

 

Icoon EverGreen
LIGA EverGreen is de grondlegger van de categorie Tussendoor en nog altijd het belangrijkste icoon. De reguliere EverGreen staat sinds kort onder de naam EverGreen Original op het schap. De nieuwe verpakking met de oude vertrouwde iconen zoals de fietser en de molen, onderstreept de icoonstatus en het Hollandse karakter van EverGreen. De drie smaken (krenten, Appel en Bosvruchten) blijven onveranderd en zijn even lekker als altijd. EverGreen Original is de enige echte robuuste koek en de nieuwe verpakking straalt dat uit.

original

Crunchy
LIGA EverGreen Crunchy is een krokante, luchtige EverGreen die vooral erg lekker is en bovendien 10% vezels bevat. Deze EverGreen is in 2006 geïntroduceerd en heeft sindsdien veel nieuwe gebruikers aangetrokken en daardoor de categorie Tussendoortjes flink laten groeien. Ook EverGreen Crunchy heeft vanaf heden  een nieuwe onderscheidende verpakking. Verkrijgbaar in de smaken Muesli Rozijnen, Muesli Appel Peer en Muesli Chocolade.

crunch_2

Ondersteuning
Iconen verdienen een sterke ondersteuning en daarom is LIGA EverGreen volop op tv te zien met een nieuwe campagne. Net als bij EverGreen Crunchy zullen we EverGreen Hartig veel gaan samplen omdat voor beide concepten geldt proeven = geloven = kopen. Zo staan we met EverGreen Hartig op de Libelle Zomerweek waar alleen al 85.000 consumenten op af komen. Daarnaast is er een 360 ° platform ontwikkeld waarbij we PR, print, de winkelvloer en internet zullen inzetten. Kortom, heel 2009 staan de schijnwerpers op EverGreen gericht en gaan we er samen met de retailer voor zorgen dat de categorie Tussendoortjes een gezonde groei blijft doormaken.