Hero…..want fruit moet verwennen

Hero is fruit en mag verteld worden. Vanaf half februari wordt daarom het startschot gegeven voor een nieuwe campagne op tv. En dat is nog maar het begin. De passie voor fruit zal weer uit alles blijken, om zo uiteindelijk de relevantie van het merk te vergroten. Fruit moet verwennen en met Hero kan dat prima.

Aardbei

Hero…want fruit moet verwennen
Hero is een sterk merk met waarden als betrouwbaar, kwaliteit, gedegen en Hollands. Een bescheiden merk, zonder pretenties. Maar Hero is in de beleving van consumenten niet echt meer een spannend merk. Om relevant en aantrekkelijk voor de jonge consument te blijven, kruipt het merk dichter naar de consument toe

Hero is fruit
Vorig jaar is al de slag gemaakt om de look en feel van alle producten op één lijn te brengen, om duidelijker een productfamilie te creëren. Nu wordt de volgende stap gezet, door het verhaal van Hero te gaan vertellen. Vertrekpunt is consumentenonderzoek. Eén ding staat echter onomstotelijk vast : Hero is fruit.

Van must to lust
Fruit als de basis is prima, maar fruit op zich maakt je niet gezond en geeft je ook geen energie. Voor Hero geldt dan ook dat fruit op zich niet de meerwaarde kan zijn, wel wat fruit voor je kan doen en de wijze waarop het de consument wordt aangeboden. Het nieuwe calvinisme laat zien dat het oké is om jezelf te verwennen en dat je mag genieten van het leven. Hero wil daarop met lekkere fruitproducten sterker acteren en meebewegen in de beweging van ´must to lust’. Hero gaat er dan ook voor zorgen dat je op een gemakkelijk manier kunt genieten van fruit. Ofwel ´Hero…want fruit moet verwennen’.

hart van fruit

Langlopende brandcampagne
Een langlopende brandcampagne waarin fruit en de mensen achter het fruit de hoofdrol vervullen, start half februari. Het merk zal verder gebouwd worden op internet, via social media en op evenementen. Hero wil elke dag in het leven van de consument aanwezig zijn. Ook in de nieuwe innovaties zal de passie voor fruit doorklinken. Nog voor de zomer is er een introductie te verwachten in het koelverse schap.

Meer over Hero in het maartnummer van Foodmagzine