Gfk-onderzoek productcategorie kaas

Distrifood is geïnteresseerd in de mening van haar lezers. In opdracht van de uitgever van Distrifood, Reed Business Media, doet GfK een onderzoek over de productcategorie kaas. We willen u graag uitnodigen om mee te doen aan een kort online onderzoek. Uiteraard blijven u en uw gegevens volledig anoniem. 

Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 7 minuten in beslag nemen. Klik op onderstaande link of kopieer deze link naar het programma waarmee u op internet surft:

http://online.gfk.com/distrifood

Onder de deelnemers worden 5 exemplaren van het boek “Generatie Z” verloot.

U kunt de vragenlijst invullen tot en met 25 mei 2014. Het beantwoorden van de vragen kunt u op elk moment onderbreken, om vervolgens op een later tijdstip weer verder te gaan. Hiervoor klikt u dan nogmaals op bovenstaande link en u komt dan in de vragenlijst op het punt waar u de vorige keer bent gestopt.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

GfK