Beemster zet volgende stap in continue waarde toevoeging

Nieuwe merkcampagne
Uit consumentenonderzoek blijkt dat Beemster kaas als bijzonder lekker wordt ervaren. Een kaas die écht anders is dan andere kazen. Dit komt door onze unieke zorg en toewijding. We maken bijvoorbeeld al 10 jaar gebruik van weidegang melk. De zorg voor de koeien resulteert in goede melk en de unieke smaak en smedigheid van Beemster kaas. We willen de consument graag ons Beemster verhaal vertellen. Daarom is de nieuwe TV campagne met het thema; “het verschil zit ‘m in de Beemster” reeds gestart.

Continue groei 
Het merk Beemster groeit al meer dan tien jaar in retail Nederland. 
Binnen Zelfbediening zijn we het sterkst groeiende A- merk en binnen Bediening zijn we het grootst. 
Wij vinden continue waardetoevoeging belangrijk en hebben daar een volgende stap in gezet.

Nieuwe verpakking
Uit schaponderzoek blijkt dat shoppers minder dan een halve minuut voor het kaasschap staan. Zij maken dus in relatief korte tijd hun productkeuze. Tevens wordt een groot deel vanuit routine gekocht. Om de shopper meer duidelijkheid en gemak te geven, hebben we een nieuwe verpakking ontwikkeld. Een heldere kleurcodering en goede smaakomschrijving helpen de shopper gemakkelijk de juiste beslissing te maken. Daarnaast wordt door de Beemster koeien en het opvallende Beemster logo onze impact als premium A-merk op het schap versterkt. 

kaasplank

Met de ondersteuning op de winkelvloer, de juiste positie in het schap (op ooghoogte) en de nieuwe TV campagne, verwachten we een flinke impuls van de “vernieuwde” Beemster.

Het verschil zit ‘m in de Beemster.

Kijk voor meer informatie over ons merk en de producten op www.beemsterkaas.nl