nieuws

Dirk steekt huismerk in nieuw jasje

Formules 2827

VELSEN – Dirk lanceert zondag 27 januari een campagne waarin het vernieuwde huismerk 1 de Beste onder de aandacht wordt gebracht.

Dirk steekt huismerk in nieuw jasje

Zo heeft de formule het logo van het merk aangepast en de verpakking van de producten. De winkels worden tijdens de campagne aangekleed met sfeer- en plafondhangers. Bij de schappen worden de artikelen uitgelicht en daarnaast zijn er diverse banieren en koeldeurstickers in de winkel te vinden. Ook de weekfolder en het Dirk-magazine zet 1 de Beste in de spotlights. Online wordt 1 de Beste ook gepromoot: de website wordt in 1 de Beste sfeer aangekleed, net als de Dirk app.

Extra aandacht

Dirk gebruikt voor de campagne de boodschap ‘Zo lekker kan voordeel zijn’. Directeur Marcel Huizing: ‘Niet alleen voor A-merken met de laagste prijs van Nederland moet je bij Dirk zijn, ook voor ons huismerk. We zijn trots op ons huismerk en daar besteden we de aankomende weken extra aandacht aan. Klanten kunnen met 1 de Beste genieten van het beste wat Dirk te bieden heeft, voor een lage prijs. Zo lekker kan voordeel zijn.’

Het beste product

Tijdens de verkiezing van het beste product van het jaar 2018-2019 zijn drie 1 de Beste producten door consumenten verkozen tot beste product. Het betreft 1 de Beste Maaltijdsalade garnalen met pasta & sweet chili dressing, 1 de Beste Rumba saus en 1 de Beste Power toiletblokken. Producten werden beoordeeld op aspecten als prijs-kwaliteitverhouding, productpresentatie en gebruikstevredenheid.

Reageer op dit artikel