nieuws

Picnic ontvangt prijs voor service

Formules 1511

Picnic ontvangt prijs voor service

AMSTERDAM – Picnic heeft de Opiness Beste Service Award gewonnen in de categorie supermarkten.

De awards worden jaarlijks uitgereikt in categorieën als energie, banken, telecom, verzekeraars en supermarkten. Het betreft hier een platform dat klantbeoordelingen verzamelt en de service van bedrijven door klanten laat beoordelen met een cijfer. Picnic kreeg van zijn klanten een gemiddeld rapportcijfer van 9,7. In totaal 697 klanten beoordeelden de websuper.

Klant ziet Picnic als eigen supermarkt

‘Het is fijn om van onze klanten te horen dat ze zo enorm tevreden zijn’, zegt Charlotte van Peski, verantwoordelijk voor de klantenservice van Picnic, in een reactie op de prijs. ‘Doordat we onze klanten er vanaf het begin bij betrokken hebben, hebben ze eigenlijk hun eigen supermarkt gemaakt. Gratis bezorging tegen de laagste prijs trekt nieuwe klanten aan en met goede service blijven ze ons trouw.’

Bezorging in Utrecht, Maarssen en Almere

Klanten zijn volgens Picnic met name te spreken over het gemak van het bestellen van boodschappen via een app, de vriendelijkheid van de bezorgers en de flexibiliteit. Picnic is sinds september 2015 actief in Amersfoort, Leusden en Soest. Sinds enkele maanden bezorgt het bedrijf ook in Utrecht, Maarssen en Almere de boodschappen.

Reageer op dit artikel