nieuws

Heinz zet tatoeage Sheeran op ketchupfles

Fabrikanten 1986

Heinz zet tatoeage Sheeran op ketchupfles
Foto: Instagram

NEW YORK – Heinz brengt, om het 150-jarig jubileum te vieren, limited edition ketchupflessen uit in samenwerking met zanger Ed Sheeran. Alle 150 flessen zijn voorzien van afbeeldingen van tatoeages zoals de artiest die op zijn lichaam heeft staan. Ook heeft Sheeran alle flessen gesigneerd.

De Ed Sheeran X Heinz-fles bevat enkele tatoeages van de Engelse singer-songwriter, waaronder een roos, puzzelstukjes en het Heinz-logo.

Flessen te winnen in onlineprijsvraag

Drie van de flessen worden donderdag geveild bij Christie’s in Londen. Fans van Sheeran krijgen de kans om een fles te winnen. Het onlineveilinghuis Paddle8 uit New York geeft 104 flessen weg in een onlineprijsvraag. Bij elke fles ontvangt de koper of winnaar ook nog een luidsprekerbox uit de Collector’s Edition.

Artiest stimuleert mensen om te doneren aan goede doelen

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan de prijsvraag, maar Sheeran hoopt dat deelnemers geld doneren aan goede doelen, als het East Anglia’s kinderziekenhuis of aan de internationale organisatie Rise Against Hunger.

Heinz-tattoo op arm

Ed Sheeran houdt zoveel van Heinz-ketchup, dat hij een tatoeage van het Heinz-logo op zijn arm heeft laten zetten. De Britse popster liet het logo van de voedselproducent uit Pittsburgh op zijn linker biceps vereeuwigen. Eerder dit jaar maakte hij al een commercial voor Heinz om geld in te zamelen voor twee goede doelen.

Reageer op dit artikel