artikel

Procter & Gamble

Fabrikanten

Procter & Gamble

Drogmetica, schoonmaak- en
onderhoudsartikelen.


Hoewel het afgelopen jaar in het teken stond van de integratie met
Gillette, is er ook samen met de handelspartners hard gewerkt aan een
rendementsverbetering in de categorieën waarin P&G actief
is.

Innovatie, prijsverhogingen en klantdifferentiatie

vormen daarbij het uitgangspunt. Dat heeft onder andere geleid tot innovaties

als Ariel met een vleugje wasverzachter, Pringles mini’s en de Oral B Pulsar

tandenborstel. Met de beoogde waardestijging van de categorie als gevolg. Omdat

ook de individuele invulling per klant is geslaagd en twee logistieke stromen

zijn samengevoegd, wordt de nominatie gezien als een kroon op de geleverde

inspanningen, aldus (functie) Remco Louwers. ‘We gaan nog weer sneller innoveren

en komen met meer introducties dan ooit. Alles met maar één doel: verdere

marktgroei en rendementsverbetering in de hele keten realiseren.’Zo stroomt

vanaf januari het nieuwe scheersysteem Gillette Fusion in, komen we met een

nieuwe luier, een nieuw concept in dameshygiëne en een herlancering van het

haarstyling merk New Wave.


href=”http://ad.doubleclick.net/clk;62628314;7815348;p?http://www.pg.com”

target=_blank>Pg.com

Reageer op dit artikel