Presentaties

Opening door dagvoorzitter Leo Kivits 
Leo Kivits is hoofddocent Retailing bij EFMI Business School en voorzitter bij Superunie. 


Internationale ontwikkelingen rondom het private label

Drs. Koen de Jong, managing partner bij IPLC    


Private labels vanuit strategisch perspectief 

Alexander Belderok MBA, partner bij Roland Berger Strategy Consultants  


Van Dual Tracker naar A-merkfabrikant: het perspectief van HAK
  
(Deze presentatie wordt helaas niet beschikbaar gesteld.)
Drs. Timo Hoogeboom, CEO bij HAK    


Private labels als ondernemingskans: het perspectief van Holland Foodz

(Deze presentatie wordt helaas niet beschikbaar gesteld.)
Drs. Jan Harm Spijkervet, oprichter en CEO bij Holland Foodz    

De brand added value van A-merken versus Huismerken 
Prof. dr. Laurens Sloot, hoogleraar Retail Marketing en oprichter EFMI Business School    


The New reality of Dual Branders
 
Dr. Anne ter Braak, onderzoeker en docent bij de KU Leuven