Thema’s

Nieuw dit jaar is de introductie van de thema’s binnen Dag van de Supermarkt. We hebben zeven thema’s opgesteld die terugkomen in de verschillende routes van Dag van de Supermarkt. Elke route bevat minimaal drie van onderstaande thema’s:

 

Supermarkt van het Jaar
Wat kunt u leren van een finalist of zelfs de winnaar van de Supermarkt van het Jaar?

 

Vers
Vers wordt steeds belangrijker in de supermarkt. Hoe kunt u uw klant verleiden om meer vers te gaan kopen?

Online bestellen/ Pick-up-points
Steeds meer supermarkten bieden naast haar fysieke producten ook online diensten aan voor hun klanten. Wat kunt u leren van reeds geïmplementeerde concepten?

Succesvol personeelsbeleid
Uw personeel is uw kostbaarste bezit. Hoe maakt u optimaal gebruik van de kwaliteiten van uw personeel?

Verandering van formule
Het afgelopen jaar zijn er weer verschillende winkels omgebouwd. Hoe succesvol is die ombouw verlopen? In welke mate is de ondernemer zelf instaat geweest die overgang succesvol te maken?

Blurring
Maagaandeel, een term die steeds meer in opmars is. Hoe hebben ondernemers het samenvoegen van de supermarkt en een horecagelegenheid georganiseerd en hoe verleiden zij de klant tot extra aankopen?

Beleving op de winkelvloer
Boodschappen doen in uw favoriete winkel is een feestje. Hoe verleidt u de klant om extra producten te kopen?