nieuws

AH-personeel ontwikkelt zich met Tiptrack

Branche & Bedrijf 4288

AH-personeel ontwikkelt zich met Tiptrack

ZAANDAM – Albert Heijn start vandaag een proef met Tiptrack, een interactieve online loopbaan-tool. Medewerkers beoordelen hun werkdag en geven informatie over hun baan, waarna experts persoonlijke adviezen geven.

Met de proef wil Albert Heijn medewerkers stimuleren om actief aan de slag te gaan met hun persoonlijke ontwikkeling, aldus een persbericht van de formule. In de app kunnen de 400 deelnemende AH-medewerkers de regie voeren op hun loopbaan en ontwikkeling, krijgen ze tips en adviezen. Ook mogen ze een budget van €175 besteden aan trainingen en opleidingen. Die kunnen ze zelf aanvragen in de Tiptrackshop.

‘Beste uit zichzelf halen’

Volgens de HR-directeur van AH, Nic Brassey, hebben zijn collega’s in deze veranderende wereld ruimte nodig om ‘het beste uit zichzelf te halen, te groeien en datgene te doen wat ze het leukste vinden.’

AH’s investeringen in persoonlijke ontwikkeling

Albert Heijn bestaat uit ruim 950 winkels en heeft in totaal zo’n 100.000 medewerkers. Naast Tiptrack, organiseert de formule initiatieven als summercamps, waarmee het zegt te investeren in persoonlijke ontwikkeling van het personeel. Ook ondersteunt AH de schoolcarrière van medewerkers met gratis examentraining, stages en leerwerktrajecten.

Lees ook: AH en Jumbo de fout in met schapkaartjes

Reageer op dit artikel