nieuws

V&D richt zich op huismerk

Branche & Bedrijf

V&D richt zich op huismerk

AMSTERDAM – V&D gaat meer aandacht geven aan het huismerk.

‘De laatste jaren is de inkoopstrategie vooral gericht geweest om A-merken binnen te halen. Terwijl er relatief veel meer geld te verdienen is met de eigen productlijn’, zegt een bron binnen het warenhuisconcern in het Algemeen Dagblad. De switch wordt vandaag besproken tijdens een presentatie van V&D-directeur John van der Ent en inkoopdirecteur Lilian Vos.

Gesprek

Ook gaat V&D honderd gesprekssessies houden met het personeel om de slechte verhoudingen te herstellen. OR-voorzitter Martin Oudejans zegt in een reactie blij te zijn met de voorgenomen gesprekken. ‘John van der Ent is duidelijk bezig met een charmeoffensief. Daar ben ik blij om, want dat is echt nodig.’

Marketing

Bij de presentatie zullen 63 vestigingsmanagers aanwezig zijn. Zij zullen ook de nieuwe marketingplannen horen. Die moeten volgens de krant efficiënter en simpeler worden en meer gestoeld zijn op discipline.

Reageer op dit artikel