blog

Ondernemersevent AH Sneek: Inspirerend en relevant

Branche & Bedrijf 372

ABN AMRO Verzekeringen organiseerde op 22 november een inspiratie-event in Sneek. Dat deed ze samen met Robert Grakist, eigenaar van de Albert Heijn in de Sneker buurt Stadsfenne. Hij stelde zijn prachtige verbouwde winkel open en vertelde over hoe de klant bij hem centraal gesteld wordt. Verder ging het die middag over de laatste ontwikkelingen in de supermarktbranche en over risico’s en preventie van plofkraken – inclusief demonstratie van een mistgenerator.

Ondernemersevent AH Sneek: Inspirerend en relevant

ABN AMRO hanteert een sectorgerichte dienstverlening, dat geldt zowel voor de bank als voor de verzekeringstak. Specialisten verdiepen zich in een sector en kunnen zo gerichter adviseren. Die betrokken relatie met klanten biedt ook andere mogelijkheden. Deze inspiratiemiddag bijvoorbeeld, die ABN AMRO Verzekeringen samen met Robert Grakist organiseerde. Samen deelden zij hun kennis, waar andere ondernemers hun voordeel mee kunnen doen.

Ondernemen is vooruitzien

Tijdens het ondernemersevent vertelde sectorbanker Retail Henk Hofstede van ABN AMRO over de laatste economische ontwikkelingen in de branche, maar ook over het belang van investeren in duurzaamheid en innovaties die winkelgemak verhogen. Supermarkteigenaar Jacco Janssen uit Boxmeer vertelde over hoe een enorme plofkraakschade bij hem was voorkomen door het hebben van een mistgenerator.

Aansluitend gaf Nadim Masri, eigenaar van Mistbeveiliging BV, een spectaculaire mistgeneratordemo in de laad- en losruimte. Nadat de wolken waren opgetrokken, deed Robert Grakist zijn verhaal en kregen de aanwezigen een rondleiding door de winkel. Bekijk de video:

Oog voor risico’s

In 2015 was Robert Grakist druk bezig met plannen voor een grotere winkel. Hij besloot toen ook over te stappen op de ABN AMRO SupermarktPolis: een verzekering die goed aansluit op zijn onderneming met dekkingen voor zijn specifieke risico’s.

Vóór de verbouwing heeft hij samen met relatiemanager Rokus Plantinga een gedegen risicoanalyse gemaakt. Zo wist hij zeker dat zijn verbouwde winkel op preventiegebied volledig zou voldoen aan de gestelde eisen. ‘Ondernemen is vooruitdenken en kansen benutten,’ is zijn motto. ‘Dat betekent ook oog hebben voor risico’s.’

Wilt u meer weten over de SupermarktPolis? Ga naar abnamro.nl/supermarktpolis.

Dit artikel is gesponsord door ABN AMRO Verzekeringen. 

Reageer op dit artikel