Boni zet nieuwe stappen in integratie met Nettorama
Boni zet weer nieuwe stappen in de gelijkschakeling met Nettorama. De formule heeft het logo aangepast aan dat van Nettorama, het actiebeleid...
Boni zet weer nieuwe stappen in de gelijkschakeling met Nettorama. De formule heeft het logo aangepast aan dat van Nettorama, het actiebeleid...
Jumbo lanceert in de aanloop naar het EK voetbal in Duitsland een oranje juichspencer. Eenzelfde type spencer werd twee jaar geleden door Jumbo...
Aldi start deze week een omnichannelcampagne waarin aardappelen, groenten en fruit centraal staan.
Een derde van de Nederlanders vindt het gebruik van een AI-stem door Aldi, een onpersoonlijke en onaangename ontwikkeling.
Albert Heijn is gestart met 'Dat smaakt naar weekend', een campagne in het teken van de vele vrije dagen in mei. Met name de borrelplank speelt een...
Vomar is een grote campagne gestart rond de honderden prijsverlagingen die de formule doorvoert.
Carlsberg heeft een prima eerste kwartaal achter de rug. De Deense bierbrouwer heeft niet alleen meer bier verkocht, maar ook tegen hogere prijzen.
Dirk heeft een paar advertenties gelanceerd waarin de formule de draak steekt met Jumbo en Lidl.
Jumbo kondigt op haar eigen website en via sociale media aan dat producten van verschillende A-merken na lange tijd weer in de schappen van de...
Jumbo is deze week gestart met een campagne rond de Jumbo Extra's app waarmee klanten, zoals Jumbo het zegt, kunnen sparen voor gratis producten.