nieuws

Winnaar Product Pitch in schappen bij AH

Vers 3363

Winnaar Product Pitch in schappen bij AH

ZAANDAM – De maaltijdpotten van Abel’s Deli zijn vanaf deze week te koop bij 100 vestigingen van Albert Heijn. De producten kwamen vorig jaar als winnaar uit de bus bij de Product Pitch van Albert Heijn.

De Product Pitch is een jaarlijks initiatief van Albert Heijn om jong ondernemerschap te stimuleren en vernieuwende producten te ontdekken. Vorig jaar kwam het versconcept Albel’s Deli als winnaar uit de bus. Vanaf deze week zijn vijf maaltijdpotten te vinden in 100 AH-supermarkten. Het gaat daarbij om de varianten Groente Medley, Pasta Pomodoro, Pasta Pesto, Italiaanse Tomatensoep en Fluweelzachte Pompoensoep. ‘De potten zitten vol goede voedingsstoffen, gezonde vetten, eiwitten en verse groenten die in kleurrijke laagjes zijn opgestapeld. Omdat de maaltijden in CO2-neutrale en recyclebare potten zitten, zijn ze niet alleen duurzaam maar ook nog eens handig om mee te nemen naar werk of voor onderweg’, meldt AH over de introductie.

Ook dit jaar Product Pitch

Het is het derde concept dat via de Product Pitch de supermarkten van Albert Heijn bereikt. De onderneming meldt dat de winnaars van de eerste twee edities van de Product Pitch – bouillon van Bouillon Brothers en de Ginmayo van restaurant Mossel & Gin – ook te vinden zijn bij een groot aantal vestigingen van de marktleider en via de websupermarkt van AH. Albert Heijn herhaalt het evenement ook dit jaar. De inschrijving sluit op 2 mei en op 23 mei mogen 15 ambitieuze ondernemers zich presenteren tijdens een nieuw element van de Product Pitch: de Morning Market. Category- en sourcing managers kiezen de 10 beste concepten die doorgaan naar de finale op 7 juni.

Lees ook: Albert Heijn legt Picard in vriesvak

Reageer op dit artikel