Alles over Prijsimago

Foto: Jumbo

Jumbo verlaagt meer dan 600 producten blijvend in prijs

VEGHEL - Jumbo is de dag na Pasen gestart met een reeks prijsverlagingen. De supermarktketen verlaagt in totaal 624 producten blijvend in prijs.

Beeld: Lidl

Lidl zet in op diepe prijsacties met nieuwe Lidl Deals

HUIZEN - Lidl start onder het nieuwe motto Lidl Deals een nieuwe prijscampagne.

Distrifood-hoofdredacteur Daan Heijink

Jumbo's nieuwe koers: vooralsnog veel lege schappen

Distrifood-hoofdredacteur Daan Heijink volgt de koers van Jumbo met belangstelling. Het ene na het andere A-merk is tijdelijk (?) niet op voorraad....

Foto: Distrifood

Nederlandse boodschappen goedkoper, maar naar Duitsland gaan kan lonen

BRUSSEL - Nederlanders zijn gemiddeld minder kwijt voor hun dagelijkse boodschappen dan de gemiddelde Europeaan. Dat blijkt uit cijfers van...

Foto: Distrifood

Flatie hier, flatie daar: er komt een woelig najaar

Bert Baron ziet sinds coronamoeheid verschillende 'flaties' langskomen - de ene wat aanweziger dan de andere. De branche kan zich opmaken voor een...

Foto: Cor Salverius

Friezen zijn meest prijsbewust, Utrechters letten minst op prijs

AMSTERDAM - Een ruime meerderheid van de Nederlanders let meer op de prijzen vanwege de nog altijd hoge prijzen in de supermarkt. Friezen gelden...

Dirk verlaagt prijzen en kondigt prijsplafond aan

Dirk verlaagt prijzen en kondigt prijsplafond aan

ALPHEN AAN DEN RIJN - Dirk verlaagt de prijzen van honderden producten en belooft deze tot het einde van het jaar niet meer te verhogen.

Foto: Albert Heijn

AH breidt Prijsfavorieten weer uit en lanceert extra Bonus in agf

ZAANDAM - Albert Heijn komt met extra bonusaanbiedingen in agf en breidt over het hele assortiment het aantal Prijsfavorieten weer uit.

Prijsfavorieten van AH. Foto: Diederik van der Laan

AH lanceert prijsoffensief in basisrange Prijsfavorieten

ZAANDAM - Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten verder uit met 100 tot 1800. Klanten krijgen vier weken lang een probeerkorting van 25...

Elektronische schaplabels bij Jumbo. Foto: Distrifood.

Analyse: Supermarkten moeten de borst nat maken voor de komende twee jaren

Supermarkten kunnen hun borst natmaken. Zowel het komende jaar en zeker in 2024 komt de omzet stevig onder druk te staan. Zelfs als de recessie...