Het is logisch dat Jumbo stopt met zijn prijslijnen. Of toch niet?
Jumbo kiest voor één prijslijn. Daarmee komt een einde aan een lange periode van prijsverschillen tussen de supermarkten van de formule. Het zorgt...
Jumbo kiest voor één prijslijn. Daarmee komt een einde aan een lange periode van prijsverschillen tussen de supermarkten van de formule. Het zorgt...
VEGHEL - Jumbo gaat verder met één prijslijn. Dat bevestigt de supermarktketen tegenover Distrifood.
ZEIST- De harde onderhandelingen die Jumbo op dit moment voert met fabrikanten, zijn dringend nodig volgens Jumbo-multifranchiser Erik Kooistra....
Distrifood-hoofdredacteur Daan Heijink volgt de koers van Jumbo met belangstelling. Het ene na het andere A-merk is tijdelijk (?) niet op voorraad....
Mark Soetman beziet prijsoorlogen in de supermarkt, kruissubsidies en de consequenties daarvan.
DEN HAAG - FNLI-directeur Cees-Jan Adema bepleit in een open brief dat de foodretailbranche verder moet kijken dan alleen het prijsaspect. Of zoals...
Het was in januari even schaatsweer. En na terugkomst eerst opwarmen met warme chocolademelk met slagroom en daarna een dampende kom verse...
ZEIST - De Rode Zee-crisis kan de koffieprijs flink doen stijgen. Volgens een conservatieve schatting kan deze de komende tijd met 10 tot 15 procent...
UTRECHT - De resultaten van de eerste periode van de Euroweken overtreffen alle verwachtingen binnen Plus, maar zorgen ook voor spanningen op de...
ZEIST - Bij merkproducten zijn consumenten een stuk minder gevoelig voor prijs dan op basis van onderzoek uit het verleden werd gedacht.