Bloemen- en plantenomzet in supermarktkanaal daalt
AMSTERDAM - De omzet van bloemen en planten binnen het supermarktkanaal is in 2023 drie procent gedaald ten opzichte van het jaar ervoor.
AMSTERDAM - De omzet van bloemen en planten binnen het supermarktkanaal is in 2023 drie procent gedaald ten opzichte van het jaar ervoor.
AMSTELVEEN - Supermarkten verkochten in 2023 minder producten. Volgens onderzoeksbureaus NIQ en GfK doordat het corona-effect verdwijnt. Klanten...
ZEIST - Opnieuw kochten consumenten meer huismerken dan A-merken. Het aandeel private label in alle pakjes, bakjes, potjes, flesjes en blikjes die...
ZEIST - NielsenIQ en Circana hebben de marktaandelen gepubliceerd. Distrifood sprak met enkele marktkenners en formuleert vijf prikkelende vragen...
AMSTERDAM - NielsenIQ heeft de marktaandelen over 2023 gepubliceerd.
AMSTERDAM - Huismerken blijven aan populariteit winnen. In Europa hebben privatelabelfabrikanten nu ruim 38 procent van de markt in handen. Slechts...
LONDEN - De Britse marktonderzoeker YouGov is de nieuwe eigenaar van het Consumer Panel van GfK.
BRUSSEL - Het iconische consumentenpanel van GfK krijgt vermoedelijk een nieuwe eigenaar.
Diemen - Femke Smits, analytics team leader bij NielsenIQ, stelde de lijst van nieuwe en succesvolle introducties samen. Ze trekt haar eerste...
DIEMEN - Nederlanders kopen minder koffie, maar geven daar meer aan uit. De scherpe stijging van de prijzen speelt hier een belangrijke rol in....