2024: Minder koopjesjagen en meer A-merken
Consumenten willen dit jaar minder huismerken kopen en ook minder tijd besteden in de zoektocht naar koopjes. Dat schrijven onderzoekers van McKinsey.
Consumenten willen dit jaar minder huismerken kopen en ook minder tijd besteden in de zoektocht naar koopjes. Dat schrijven onderzoekers van McKinsey.
Growers United wil weten wat consumenten beweegt en is in de branche koploper als het gaat om internationaal georiënteerd shopper onderzoek. 'Via...
De biercategorie is al jaren enorm in beweging. Om inzichtelijk te krijgen hoe de Nederlandse consument het bierschap in de supermarkt in een...
ZEIST - De duurzame ranglijst Sustainable Brand Index rammelt aan alle kanten. Dat stelt marktonderzoeker Durk Bosma, die daarin is gesterkt door de...
ZEIST - De klanttevredenheid bij Jumbo loopt een deuk op vanwege de fors gestegen prijzen, zo blijkt uit het jaarverslag 2022 van het...
De afgelopen jaren was Nettorama al de onbetwiste winnaar van het versmeubel. In 2022 pakt Nettorama daar bovenop ook nog de eerste positie voor de...
AMSTERDAM - De hoge inflatie maakt dat Nederlanders minder geld uitgeven aan eten in supermarkt of horeca.
UTRECHT - In de top 4 van geplande besparingen van Nederlandse consumenten staat op nummer 3 het terugdringen van uitgaven van boodschappen. Energie...
'Waar liggen kansen voor het optimaliseren van de kaasafdeling? We willen graag helpen.' Dit zegt Merlinde Warners, Trade Marketing Manager bij...
Om de waardering van het bierschap per retailer in kaart te brengen heeft bierbrouwerij AB InBev - bekend van merken als Bud, Hertog Jan, Jupiler,...