Coca-Cola komt met exclusief product voor TikTok
ZEIST- Frisdrankgigant Coca-Cola lanceert een nieuwe smaak, Happy Tears, die alleen verkrijgbaar is in de TikTok-shop.
ZEIST- Frisdrankgigant Coca-Cola lanceert een nieuwe smaak, Happy Tears, die alleen verkrijgbaar is in de TikTok-shop.
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Erjen van Nierop beschrijft onderzoek naar een grotere slagingskans van nieuwe producten.
BEESD - Het samenwerkingsverband van supermarktformules Superunie lanceert vier nieuwe premiumhuismerken.
Jaarlijks worden duizenden nieuwe, soms echt innovatieve producten bedacht en aangeboden bij supermarkten. Daarvan halen er misschien enkele...
De fabrikant van huishoudelijke verzorgingsproducten lanceert nu twee innovaties voor het retaillandschap. Ambi Pur Tri-gel met 70% minder plastic...
Nederlanders koken steeds meer met kaas, maar de kaascategorie speelt hier onvoldoende op in. Uniekaas wil dat veranderen en introduceert twee...
Wil je jouw klanten beter identificeren, begrijpen en in beweging brengen? Door te weten wie je product (nog niet) koopt en wat de consument ervan...
Mora heeft weer iets nieuws: Empanadas. De in Latijns Amerika en Zuid-Europa populaire gevulde deegproducten zorgen voor vernieuwing en onderscheid...
Parrano breidt haar assortiment uit met Gratin Plakken speciaal voor je ovengerechten. Deze zijn verkrijgbaar in twee varianten: Originale en...
Alle honden, van klein tot groot, genieten van vers vlees. Toch was het aanbod in de supermarkt tot voor kort alleen geschikt voor grote honden. De...