Klant blijft koning: 12 beslissende trends op een rijtje
Koning klant zit steviger dan ooit op zijn troon. Supermarkten en fabrikanten weten dankzij big data steeds meer over de consument, maar tijdig...
Koning klant zit steviger dan ooit op zijn troon. Supermarkten en fabrikanten weten dankzij big data steeds meer over de consument, maar tijdig...
MAASTRICHT - De torenhoge inflatie van de afgelopen anderhalf jaar heeft het consumentengedrag bij boodschappen doen op een groot aantal manieren...
MAASTRICHT - Het aandeel van online in de supermarktomzet is na enkele jaren van stevige groei ineens aan het dalen. Het is de vraag of dit een...
MAASTRICHT - Onder invloed van de foodinflatie heeft tweederde van de klanten zijn koopgedrag aangepast. Klanten jagen meer op aanbiedingen en...
AMSTERDAM - De meerderheid van de Europese consumenten wil steeds meer weten over gezonde voeding, maar ze zien supermarkten niet als meest...
MAASTRICHT - Het percentage Nederlanders dat tenminste één supermarkt-app gebruikt, is in twee jaar tijd meer dan verdubbeld. De app van Albert Heijn...
MAASTRICHT - De invloed van de coronacrisis op supermarktklanten is mogelijk nog intenser dan gedacht. 'Klanten winkelen, eten en denken nu heel...
ROTTERDAM - Ruim 63 procent van de Nederlanders vertrouwt supermarkten zijn persoonlijke data toe.
TIEL - Accountantsbureau Deloitte heeft de resultaten van zijn grootschalige consumentenonderzoek gepresenteerd. Distrifood las het onderzoek, sprak...
MAASTRICHT - Veel klanten die weleens online boodschappen doen, zien wel iets in een koelbox bij de deur. Een huissleutel voor de bezorger is voor...