Heineken wint Wheel of Retail met Texels Skuumkoppe 0.0
Texels Skuumkoppe 0.0 van Heineken is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2023 in de categorie Bier.
Texels Skuumkoppe 0.0 van Heineken is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2023 in de categorie Bier.
LEUVEN - Biergigant AB Inbev boekte het afgelopen jaar een winst van 6,15 miljard dollar. In Noord-Amerika blijft de verkoop onder druk staan na de...
ZEIST - Consumenten kopen in de supermarkt minder, maar duurdere wijn. Alcoholvrije en biologische wijnen winnen aan populariteit.
ZOETERWOUDE - Bierbrouwer Heineken zag het aantal verkochte flesjes, blikjes en kratten dalen, maar wist met prijsverhogingen alsnog de omzet op peil...
ZEIST - Het volume van alcoholvrije dranken is afgelopen maand met 7,5 procent afgenomen ten opzichte van Dry January vorig jaar, blijkt uit cijfers...
DEN HAAG - Klanten kiezen steeds vaker bier met weinig of helemaal geen alcohol, maar volgens de Nederlandse Brouwers gooit de Nederlandse overheid...
DEN HAAG - Bierbrouwers vinden het onbegrijpelijk: de verdrievoudiging van de 'suikertaks' op alcoholvrij bier. Daarmee komt de belastingverhoging...
ZEIST- Van alle supermarkten verkoopt Albert Heijn de lekkerste champagne onder de €30.
ZALTBOMMEL - Het volume van alcoholhoudend bier en wijn daalt. Alcoholvrije varianten maken in de supermarkt juist een groei door.
DEN HAAG - Staatssecretaris Maarten van Ooijen ziet niets in een verbod op de verkoop van alcoholvrij bier aan minderjarigen.