nieuws

George Baker opnieuw in commercial Lidl

Formules 2819

HUIZEN – Popzanger George Baker maakt voor de derde keer zijn opwachting in een campagne van Lidl.

George Baker opnieuw in commercial Lidl
Screenshot uit de eerdere Lidl-reclame met George Baker.

Ging het de vorige keer over een Lidl Brown Bag, nu is het een Lidl Green Bag, het duurzame en herbruikbare alternatief voor het traditionele agf-tasje dat Lidl deze week introduceerde. Dat meldt Marketingtribune.nl.

Verse groente- en fruit-assortiment

In de nieuwe tv-spot wordt aandacht besteed aan het verse groente- en fruit-assortiment van Lidl en de introductie van de green bag. Met deze introductie geeft de keten invulling aan zijn strategie om het gebruik van eenmalige plastics te reduceren. Aan het einde van de commercial refereert een Lidl-medewerker aan het feit dat Lidl wederom is uitgeroepen tot De Beste Supermarkt in Groente en Fruit. Terwijl hij langs het agf-schap loopt, zegt hij: ‘Toch weer die beker!’. Op dat moment kijkt Baker verrast om en blijkt dat de medewerker het niet over hem had maar over de bokaal voor beste agf-supermarkt.

Nylon tas voor hergebruik

In elk filiaal van Lidl ligt vanaf maandag 11 juni het duurzamer alternatief voor het plastic groente- en fruittasje: de Lidl Green Bag. ‘De nylon tas, kan door de consument telkens opnieuw gebruikt worden. Een stuk duurzamer dus’, liet woordvoerder Christine Braun eerder deze week namens Lidl aan Distrifood weten.

Zie ook: Na AH heeft ook Lidl George Baker-spotje 

Reageer op dit artikel