nieuws

Dekamarkt lanceert vernieuwde webwinkel

Formules 2144

VELSEN – Dekamarkt heeft zijn webwinkel verbeterd. Klanten kunnen daardoor volgens de supermarktketen sneller en gemakkelijker de juiste producten vinden.

Dekamarkt lanceert vernieuwde webwinkel

‘We zijn constant bezig om onze website te verbeteren en het voor jou gemakkelijker en leuker te maken om online boodschappen te doen bij Dekamarkt.’ Dit meldt een pop up bij een eerste bezoek aan de webwinkel van Dekamarkt. Een zogenoemd ‘traditioneel’ boodschappenlijstje moet het klanten makkelijker maken naar boodschappen te zoeken. Daarin kan met generieke woorden zoals , boter, olie, kaas en wijn worden gezocht. Vervolgens worden suggesties voor producten gedaan. Die zijn met een druk op de knop toe te voegen aan de bestellijst. Ze worden op dat moment ook doorgestreept in het ‘ouderwetse boodschappenlijstje’ van de klant zodat die overzicht behoudt, aldus Dekamarkt.

Bij een eerste bezoek krijgen bezoekers van de website een pop up te zien met de melding dat de webwinkel is verbeterd.

Bij een eerste bezoek krijgen bezoekers van de website een pop up te zien met de melding dat de webwinkel is verbeterd.

‘Beste boodschappensite van Nederland’

‘We hebben de ambitie om aanzienlijk te groeien in het e-commerce food kanaal en willen onze klanten de beste boodschappensite van Nederland bieden’, zegt Bart Oprel, CFO bij Detailresult Groep in een perbericht. ‘Ons doel is dat iedere klant onze kernwaarden terug ziet en ervaart bij het gebruiken van onze online services. Om dit doel te kunnen realiseren zullen we ook in 2017 de nodige investeringen doen.’

Inspelen op behoefte klant

Thijs Nootenboom, Business Development Manager bij Detailresult Groep zegt dat service, gebruiksgemak en een unieke klantervaring centraal staan in de e-commerce ontwikkelingen. ‘We willen onze klant de best mogelijke ervaring bieden. Dit is alleen te bereiken door voortdurend in te blijven spelen op zowel de huidige als toekomstige behoeftes van onze klanten en de markt.’

Dekamarkt groeit online

DekaMarkt heeft daarnaast de bezorgservice in de afgelopen periode sterk uitgebreid. Boodschappen kunnen vanaf een besteding van €35 worden thuisbezorgd. Consumenten die woonachtig zijn in de regio van maar liefst 60 supermarkten van DekaMarkt kunnen daar gebruik van maken. ‘In al deze regio’s zien we een gezonde autonome groei’, aldus Oprel

E-business-specialist Snakeware

De nieuwe website is samen met e-business-specialist Snakeware uit Sneek ontwikkeld. De e-business-specialist  is verantwoordelijk voor de nieuwe interface, de creatie, het testen en implementeren van de vernieuwde e-commerce websites. ‘Dankzij de resultaten die we de afgelopen jaren hebben geboekt, is er veel vertrouwen dat we Detailresult kunnen helpen om de online ambities te realiseren’, zegt Ate van der Meer, CCO van Snakeware.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels