nieuws

Dirk schampert over prijsverlagingen Jumbo

Formules 10829

VELSEN-NOORD – Dirk van den Broek heeft vandaag een advertentie geplaatst waarin het de draak steekt met de prijsverlagingen van Jumbo.

Dirk schampert over prijsverlagingen Jumbo

De tekst van de advertentie luidt: ‘Er is een supermarkt die met veel ophef 150 producten in prijs heeft verlaagd. Daar heb je natuurlijk geen boodschap aan. Je verdient meer. Daarom zijn alle producten van Dirk al 75 jaar elke dag laag geprijsd en hebben we iedere week talloze messcherpe aanbiedingen. Dat zijn er méér dan 5000 per jaar! Van ons eigen merk tot jouw favoriete A-merk. Dat scheelt pas echt in jouw portemonnee. Snel naar Dirk dus!’, zegt Dirk in een reactie op de prijsverlagingen van Jumbo.

Dirk-tas met boodschappen

De tekst wordt begeleid door een illustratie van een volle Dirk-tas met boodschappen. Onder het plaatje staat de kreet ‘Nog slechts 19.850 te gaan!’. Boven de tas prijkt de tekst: ‘Zo, zo….onze concurrent heeft al 150 producten in prijs verlaagd’.

Onder de aandacht brengen bij klanten

In een persbericht verduidelijkt Dirk de boodschap achter de advertentie. ‘Afgelopen dagen werd er veel gespeculeerd over prijsverlagingen bij diverse supermarkten. Iedereen vraagt zich af wat Dirk gaat doen. Hoeveel producten worden in prijs verlaagd en wat worden dan de nieuwe prijzen? Maar Dirk heeft altijd de laagste prijs! Dirk hoeft dus nu niet de prijzen te verlagen. Dirk heeft al 75 jaar alle producten met een vaste lage prijs en elke week ook nog eens 100 messcherpe aanbiedingen. Om dit nog een keer goed onder de aandacht te brengen, heeft Dirk vandaag een paginagrote advertentie geplaatst in diverse kranten om de klanten hier nog een keer op te wijzen.’

Knipoog naar onze concurrenten

Ook Dirk-directeur Marcel Huizing spreekt zich uit. ‘Wij hebben altijd de laagste prijzen in onze supermarkten. Het hele jaar door. Deze advertentie met een knipoog naar die van onze concurrenten past bij ons. Onze klanten weten dat en waarderen dat ook.’

Download hier de advertentie (pdf)

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels