Hoogvliet

hoogvlietHoogvliet is sinds jaar en dag Superunielid. De keten profileert zich graag als innovatief en heeft bijvoorbeeld electronische schaplabels ingevoerd. De keten is ontstaan in 1968 op initiatief van oprichter Leen Hoogvliet. Zijn vader baatte een aantal groentewinkels uit. Brood is één van de speerpunten van de formule die over een eigen bakkerij beschikt.

formuleprofiel

Eigenaar:  Hoogvliet Super B.V.
Hoofdkantoor: Alphen aan den Rijn
Formats: Hoogvliet
Aantal winkels: 67
Omzet 2016: 757 miljoen euro (schatting)
Marktaandeel 2016: 2,1 procent (Nielsen)
Algemeen Directeur: S. de Haan
Commercieel Directeur: H. Kessen
Financieel Directeur: F. Schijf
Inkoop: Superunie
Aantal dc’s: 1

Bron: DistrifoodDynamics.nl

Distrifood Dynamics is een onlinedatabase van ruim 5000 supermarkten in Nederland. Naast een actueel winkelbestand geeft de databank inzicht in consumentenprofielen en -bestedingen, verzorgingsgebieden, trends en bouw- en verbouwplannen van supermarkten. Voor meer informatie, stuur een mail naar distrifooddynamics@vakmedianet.nl

Bekijk het promofilmpje van Distrifood Dynamics of vraag een vrijblijvend demonstratie-account aan.

laatste nieuws Hoogvliet:

reportages Hoogvliet: