nieuws

Jumbo lanceert kerstcampagne

Branche & Bedrijf 204

VEGHEL – Jumbo heeft vandaag z’n kerstcampagne voor dit jaar gelanceerd. Het thema is ‘Samen maken we het helemaal Kerst’.

Jumbo lanceert kerstcampagne
Still uit de kerstcampagne van Jumbo.

In de commercial ‘Samen maken we het helemaal Kerst’ trekt de bekende Jumbo-familie voor de feestdagen erop uit naar een bosrijke, winterse omgeving. ‘Ze hebben de lekkerste producten in huis gehaald om hier helemaal uit te pakken voor Kerstmis. Het enige dat nog ontbreekt is een boom. Maar ‘vader’ Frank Lammers hoeft deze kerstversiering niet alleen voor zijn rekening te nemen… hij wordt geholpen door de dieren uit het bos’, laat Jumbo weten.

Hieronder de bewuste commercial:

Jumbo-winkels in kerstsferen

Ook alle Jumbo winkels zijn vanaf vandaag volledig omgetoverd in kerstsfeer om klanten te inspireren met de feestdagen ‘een heerlijke kerstmaaltijd op tafel te zetten. Want samen maken we het helemaal Kerst!’ Jumbo heeft z’n seizoensaanbiedingen toegespitst op feestmaand december.  Daarbij gaat het bijvoorbeeld om varkenshaasjes en rollades, maar ook aan bubbels. Dit jaar licht Jumbo vijf speciale kersthelden uit, die ook centraal staan in de kerstcommercial:  Handgevlochten krans met amandelspijs en rozijnen, Kies & mix tapas met gratis tapasplank, Vier luxe kerstsoepen, Runderroast met kruidenrub en rode wijnsaus, met gratis vleesthermometer en luxe stracciatella ijstaart.

Kerstcampagne is omnichannel

In de kerstcampagne van Jumbo draait het niet alleen om het kerstassortiment, maar ook om de kerstgedachte. ‘Het thema ‘Samen maken we het helemaal kerst’ past bij Jumbo: we zijn een familiebedrijf dat tradities belangrijk vindt en samen onderneemt. Dit voeren we door in alle uitingen’, zegt Wim Junte, Directeur Marketing a.i. bij Jumbo. ‘Natuurlijk toveren we onze supermarkten volledig om tot kerstwinkels met kerstbomen, de beste kerstproducten en volop kerstinspiratie. Maar ook buiten de winkels zie je onze kerstboodschap overal. Natuurlijk op Jumbo.com en in de Jumbo app, maar ook in de huis-aan-huis folder en ons extra dikke Hallo Jumbo magazine. We zijn trots dat we al het moois dat we onze klanten kunnen bieden voor de feestdagen zo breed mogelijk, met een integrale omnichannel campagne, kunnen laten zien aan heel Nederland.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels