artikel

Hoe verhoogt ú de shopping experience?

Branche & Bedrijf 789

Shopping experience wordt steeds belangrijker op de winkelvloer. Waar de prijs heel lang een belangrijke rol speelde, komt er weer steeds meer ruimte voor sfeer en verleiding. Daarom creëert Viessmann Group slimme koeloplossingen die in het oog springen en bovendien één op één aansluiten bij uw concept en imago.

Hoe verhoogt ú de shopping experience?

‘Boodschappen doen gebeurt doorgaans routinematig: de gemiddelde consument heeft min of meer een vast lijstje en beweegt volgens deze gewoonte door de supermarkt. Desalniettemin worden toch nog veel beslissingen onbewust genomen. De sfeer in een supermarkt, de inrichting van een winkel en de manier waarop producten gepresenteerd worden, hebben dan ook grote invloed op het shopgedrag van de consument.’

Lagere energierekening, meer omzet

‘Viessmann helpt u in te spelen op deze (onbewuste) gevoeligheid voor beleving. Met slimme, duurzame en smaakvolle koeloplossingen volgens Scandinavisch design brengen wij uw energierekening omlaag en de omzet omhoog. Ons assortiment bestaat uit efficiënte koelinstallaties en op maat gemaakte wand- en plug-in meubels. Koeloplossingen waarin levensmiddelen aantrekkelijk gepresenteerd kunnen worden op de winkelvloer. Zo aantrekkelijk dat retailers in het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië, die van onze iconische koelmeubelen gebruik maken, bij deze producten een omzetstijging melden tot wel 15 procent ten opzicht van de traditionele meubelen.’

Partner in koeltechniek

‘Viesmann is niet alleen leverancier, maar eveneens adviseur. Een partner die uw business kent en begrijpt (al decennialang bedienen we retailers door heel Europa), ontwerpt wat past bij specifiek úw winkel en in staat is om met u mee te denken. Omdat we op maat ontwerpen en produceren, zijn we bovendien flexibel en kunnen we inspelen op soms razendsnel veranderende behoeften. Onze slim ontworpen meubels zorgen voor een aanzienlijke ruimtebesparing. Ruimte op de winkelvloer die u als ondernemer efficiënt en overzichtelijk gevuld wil krijgen. Daarom zorgen onze meubelen voor zoveel mogelijk producten in het oog van de winkelende consument, tegen een zo laag mogelijk energieverbruik.’

Eén centraal contactpunt

‘Viesmann Group levert al sinds 1917 innovatieve commerciële koeloplossingen door heel Europa en wordt vertegenwoordigd door lokale verkoopbedrijven in achttien landen. Omdat ieder land uniek is, en iedere retailorganisatie zijn eigen wensen en uitstraling heeft, ben ik het persoonlijke aanspreekpunt voor de Nederlandse en Belgische markt en vormt Viessmann Group Nederland één centraal contactpunt voor verkoop, marketing en service. Samen met u ontwikkel ik oplossingen die zowel u als uw klant ten goede komen. Hoe gaat ú de shopping experience verhogen?’

Henk Vroom
Country Manager Nederland/België
Viessmann Refrigeration Systems

Foto's

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels