nieuws

Schoolcampus dit jaar opnieuw bij AH

Assortiment 1984

ZAANDAM – V&D Concepthouse werkt dit jaar opnieuw samen met Albert Heijn voor de verkoop van schoolartikelen.

Schoolcampus dit jaar opnieuw bij AH

Dat meldt mede-eigenaar Ronald van Zetten aan RetailNews. Albert Heijn en V&D Concepthouse sloegen vorig jaar voor het eerst de handen ineen. De resultaten stemden tot tevredenheid.

Complete collectie schoolartikelen

Na de agenda’s was in 2017 vanaf eind juni een complete collectie schoolartikelen verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn. Deze collectie bestaat ook komend jaar uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint.

Collectie met eigen signature

Naast de bekende merken – zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees en Replay – was vorig jaar ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s waren onder meer Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH was volgens de marktleider zelf de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.

Groot deel klanten heeft schoolgaande kinderen

Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: ‘We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden.’

Zie ook: Schoolcampus V&D keert terug bij Albert Heijn

Reageer op dit artikel