nieuws

Hoogvliet lanceert nieuw luxe huismerk

Assortiment 2699

ALPHEN AAN DEN RIJN – Hoogvliet start deze paasperiode met een nieuw eigen merk met de naam Buitengewoon.

Hoogvliet lanceert nieuw luxe huismerk

De eerste 75 producten onder dit nieuwe label zijn inmiddels ingestroomd in de 68 vestigingen van Hoogvliet. Buitengewoon is volgens de formule ‘een zorgvuldig gekozen selectie van ambachtelijke en zeer kwalitatieve producten’. De producten zijn vanzelfsprekend alleen te koop in winkels  van de supermarktketen.

Assortiment voor speciale momenten

Het assortiment is gericht op speciale momenten, zoals verjaardagen, feestjes en verwenmomenten zoals het ontbijt op zondag. Zo vindt de klant in het assortiment onder meer carpaccio van Angus beef, Spaanse gazpacho van vleestomaten en vitello tonnato van dun gesneden kalfsvlees uit de eigen slagerij van Hoogvliet. In de loop van 2018 zullen meer producten worden toegevoegd aan het Buitengewoon-aanbod.

Design en fotografie

Aan de totstandkoming van de merkuitstraling is volgens de supermarktketen een lange periode van designontwerpen en fotografie vooraf gegaan. Unit manager vers Petra Driehuis: ‘We zijn ontzettend trots op dit nieuwe label. Alle Buitengewoon-producten hebben een bijzonder verhaal en zijn stuk voor stuk ongelofelijk lekker. Wij zijn ervan overtuigd dat de consument gaat genieten van deze luxe producten.’

Zie ook: Paashaas blijkt Leen Hoogvliet

Reageer op dit artikel