nieuws

Emté wint GfK-onderzoek naar kaas

Assortiment 144

HUIZEN – Emté is voor het vierde jaar op rij gekozen tot beste kaassupermarkt van Nederland.

Emté wint GfK-onderzoek naar kaas

Het jaarlijkse ‘Westland Kaasrapport’ laat zien hoe supermarktklanten de kaasafdeling van hun supermarkt beoordelen.

7.500 huishoudens uit panel

Het kaasimago-onderzoek is uitgevoerd onder 7.500 huishoudens van het GfK huishoudpanel en een online vragenlijst. Het onderzoek is in week 12 van dit jaar uitgevoerd. De versafdeling én de zelfbedieningsafdeling zijn gemeten. Emté scoorde met kaas op beide afdelingen het hoogst en werd daarmee ook de overall-winnaar.

Blij met waardering

Johan van Heerebeek, commercieel directeur van de keten is blij met deze waardering voor kaas. ‘Tevreden klanten en perfecte versafdelingen, dat zijn belangrijke pijlers voor ons. Wij onderscheiden ons door véél aandacht voor topkwaliteit versproducten, vakkennis van de medewerkers en een heel persoonlijke en klantgerichte service. De klant staat daarbij centraal en onze medewerkers zijn getraind om hun klanten goed en persoonlijk van dienst te zijn. Het is mooi dan te horen dat je klanten dit echt waarderen.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels