Nieuws

Plus Tilburg lanceert eigen huismerk

5 1532 Formules

TILBURG – Plus Lutz Heyhoef in Tilburg lanceert vandaag een eigen huismerk onder de naam Lutz Exclusief.
001_food-image-DIS142971I01.jpg

Het assortiment bestaat uit ambachtelijke vleeswaren, boerenkaas, wijnen, notenmixen, bonbons, oud-Hollands snoep, roomboterkoekjes, worstenbroodjes en geschenverpakkingen. De komende dagen krijgen klanten een introductiekorting van twintig procent op (onder andere) de ambachtelijke vleeswaren, bonbons en worsten.

Grillworst

De lancering van het merk is een idee van ondernemersechtpaar Wilfred en Mariëlle Lutz. De Plus had al enige tijd een Lutz grillworst in het assortiment. Begin dit jaar ontstond het idee om het Lutz-assortiment aan te vullen.

Meer klanten

Het echtpaar hoopt met de introductie meer klanten te trekken. ‘We verwachten met Lutz Exclusief meer klanten aan onze winkel te binden, omdat deze producten alleen bij ons in de winkel te verkrijgen zijn en hopen zo meer fans te krijgen.’


door Herman te Pas laatste update:9 aug 2012

Gerelateerde tags

5 reacties

  • # 1

    Robin

    Mogen ze zeker trots op zijn! Nooit eerder gezien. Ze maken de naam: "Plus geeft meer" zeker waar!
  • # 2

    Arjan

     Ziet er mooi uit.

    Lokaal eruit springen op kwaliteit helpt in een vechtmarkt waarin Lutz zich bevind. Hiermee creer je kansen om de gast / klant voor je te winnen.
  • # 3

     zelfde producten als andere supermarkten verkopen...alleen ander label..
  • # 4

    Karel

     Mooi spul hoor. Goed bezig daar in Tilburg!
  • # 5

    Marcia

     Mooi initiatief...en goed aangepakt, in deze tijd moet je idd alles doen om een verschil te maken!!
    en dat gaat zo zeker lukken!!

reageer

Of registreer je om te kunnen reageren.